مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-11ورزشي

حضور تیم ملی پنج گانه نظامی در مسابقات سیزم


رییس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نخستین اردوی تیم ملی پنجگانه نظامی به میزبانی تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برای اعزام به مسابقات سیزم (ارتش های جهان) در کشور فنلاند در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  سردار حمید سرخیلی، رییس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از اردوی مسابقات پنجگانه ستاد کل نیروهای مسلح که در استان زنجان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که از رهبری سوال می شود، شما چه نصیحتی به جوانان دارید، ایشان می فرمایند: تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است.

رییس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه نفرات برتر ستاد کل نیروهای مسلح ورزش پنجگانه نظامی در مسابقات بین نیروهای مسلح جهان سیزم شرکت می کنند،گفت: این مسابقات جهانی پس از چهار دوره که سالانه برگزار می شود در سطح المپیک برگزار و امسال سال چهارمی است که مسابقات جهانی در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در کشور فنلاند برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات پنج گانه نظامی در 5 رشته تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا 50 متر با مانع، دو صحرانوردی 8 کیلومتر و پرتاب نارنجک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم ملی پنج گانه نظامی در مسابقات سیزم

حضور تیم ملی پنج گانه نظامی در مسابقات سیزم