مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-02سياسي

توصیه خطیب جمعه قم در رابطه با لایحه عفاف و حجاب


در رابطه با لایحه عفاف و حجاب، نقدها و پیشنهادهای متعددی از سوی صاحب نظران وجود دارد که انتظار داریم دستگاه های مسئول با رعایت همه جوانب به این نقدها و پیشنهادها توجه کنند.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: در رابطه با لایحه عفاف و حجاب، نقدها و پیشنهادهای متعددی از سوی صاحب نظران وجود دارد که انتظار داریم دستگاه های مسئول با رعایت همه جوانب به این نقدها و پیشنهادها توجه کنند.

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم که 12 خرداد در مصلی قدس قم برگزار شد؛ عنوان کرد: ارزش کارها زمانی که در نقطه حساس و سرنوشت ساز باشند و با سختی ها و غربت همراه شوند مضاعف می شود.

وی ادامه داد: کسانی که قبل از فتح جان فشانی کرده با کسانی که بعد از فتح آمدند تفاوت دارند، آنان که سختی های بیشتر به جان خریدند با دیگران تفاوت دارند.

در امام و شهدای 15 خرداد این نکات جمع است که وقتی همه گریزان بودند و تنهایی و غربت مطلق بود مردمان قم و ایران پیشگام شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای 15 خرداد پیشگامان، پایه گذاران، خط شکنانان و شجاعان بی نظیر تاریخ هستند، گفت: 15 خرداد وقتی درخشید که همه تحلیل های اجتماعی و سیاسی عالم نفی دین و نفی دین سیاسی را ندا می داند و همه بلوک های قدرت دنیا بر ضد اندیشه دینی، الهی و اسلامی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه خطیب جمعه قم در رابطه با لایحه عفاف و حجاب

توصیه خطیب جمعه قم در رابطه با لایحه عفاف و حجاب