مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:002023-05-30اقتصادي

12 میلیارد ریال به طرح انتقال آب قنوات چنارناز اختصاص یافت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مروست از اختصاص 12 میلیارد ریال به طرح انتقال آب قنوات چنارناز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیک روش در بازدید جمعی از مسئولان جهاد کشاورزی استان یزد از پروژه های آب و خاک دهستان ایثار شهرستان مروست گزارشی از وضعیت کشاورزی و فعالیت های حوزه آب و خاک دهستان ایثار ارائه کرد.

وی با اشاره به وضعیت قنوات چنارناز افزود: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به طرح انتقال آب قنوات چنارناز تخصیص داده شده است.

نیک روش عنوان کرد: با کمک 90 میلیون تومانی اعتبارات اسناد خزانه سال 1400 به عملیات مرمت و بازسازی قنات طویله چمن، این قنات پس از دو سال دوباره احیاء و باعث خوشحالی کشاورزان چنارنازی شد.

عباس بشارتی، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این بازدید با بیان اینکه تخیصص بیشتر اعتبارات استانی و ملی به دهستان ایثار باعث دلگرمی مردم و افزایش تولید بخش کشاورزی می شود، اظهار داشت: از یزدانی بخشدار دهستان و مسئولان بخش کشاورزی شهرستان تقاضای همکاری در جذب اعتبارات شده است.

یزدانی، بخشدار دهستان ایثار نیز ادامه داد: خشکسالی های پی در پی خسارت زیادی به منابع آبی این دهستان وارد کرده و می طلبد جهاد کشاورزی، دهیاری و کشاورزان برای کاهش خسارت ها تلاش مضاعف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیارد ریال به طرح انتقال آب قنوات چنارناز اختصاص یافت

12 میلیارد ریال به طرح انتقال آب قنوات چنارناز اختصاص یافت