مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-12حوادث

مثلث سه گانه تصادفات در بزرگراه های پایتخت


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره مثلث سه گانه تصادف و اینکه شدت و تعداد تصادفات به چه عاملی بستگی دارند، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مصطفی زینی وند، صبح دوشنبه در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش شد، در خصوص نقص راه و افزایش شدت و تعداد تصادفات، گفت: مثلث سه گانه تصادف شامل انسان، راه و وسیله نقلیه می گردد که در نقص راه زمینه تصادف را فراهم می کند و یا به صورت مستقیم باعث تصادف می شود.

وی افزود: نواقص راه به نواقص روی راه باز می گردد که شامل روکش آسفالت، نواقص حاشیه معبر، شانه راه، حفاظ های کناری راه و نقص در تابلو و علائم و یا روشنایی مسیر می شوند که یا به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند زمینه ساز تصادفات گردند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: تصادفاتی که به همین علت روی داده و نقص راه باعث شده که شدت تصادفات بالا برود و متأسفانه باعث تشدید خسارات جانی و مالی گردد.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: مانند اینکه حفاظ ایمنی باید به عنوان محافظ عمل کند ولی به خاطر نقصی که در این حفاظ ها وجود دارد در لحظه برخورد و اصابت خودرو با آنها شدت تصادف بالا رفته و خود آن شدت حوادث را بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث سه گانه تصادفات در بزرگراه های پایتخت

مثلث سه گانه تصادفات در بزرگراه های پایتخت