مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-17سياسي

خلیفه حفتر خواستار تشکیل یک دولت واحد در لیبی شد


فرمانده نیروهای شرق لیبی موسوم به ارتش ملی از پارلمان و شورای عالی دولت خواست تا «به دودستگی سیاسی در کشور پایان داده و دولت واحدی تشکیل دهند که بر سازماندهی انتخابات نظارت کند.

- فرمانده نیروهای شرق لیبی موسوم به "ارتش ملی" از پارلمان و شورای عالی دولت خواست تا به دودستگی سیاسی در کشور پایان داده و دولت واحدی تشکیل دهند که بر سازماندهی انتخابات نظارت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العربی الجدید، خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی از نتایج کمیته 6 + 6 متشکل از پارلمان و شورای عالی دولت برای تهیه قوانین انتخاباتی استقبال کرد و آنچه را کمیته انجام داده بود گامی مهم در مسیر انتخابات توصیف کرد و گفت، از همه مذاکرات و همگرایی ها که به وضعیت دودستگی سیاسی پایان دهد، حمایت می کند و اقدامات کمیته 6+6 نخستین گامی است که مسیر را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی هموار می کند.

وی ادامه داد: ما همچنین از همه راه حل های سیاسی صادقانه برای پایان دادن به بحران سیاسی لیبی حمایت می کنیم؛ راه حل هایی که بدون سلطه طلبی، مستثنی کردن یا مصادره حقوق احزاب باشد تا بدین ترتیب قوانین انتخاباتی به بیشترین توافق ممکن برای برگزاری به موقع انتخابات دست یابد و اجرای نتایج آن تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه حفتر خواستار تشکیل یک دولت واحد در لیبی شد

خلیفه حفتر خواستار تشکیل یک دولت واحد در لیبی شد