مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-17دانش

ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شریف افتتاح شد


با هدف بهبود و ارتقای سلامت روان دانشجویان، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف، با ایجاد فضایی متفاوت و مطابق با استانداردهای روز، - با هدف بهبود و ارتقای سلامت روان دانشجویان، "مرکز مشاوره و سبک زندگی" دانشگاه صنعتی شریف، با ایجاد فضایی متفاوت و مطابق با استانداردهای روز، ساماندهی و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به رشد روزافزون مراجعات دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مرکز مشاوره و عدم امکان پذیرایی و پاسخگویی مناسب به دلیل کمبود فضای فیزیکی و امکانات سخت افزاری و عدم ارائه خدمات در خور به دانشجویان و پایین بودن کیفیت تجهیزات این مرکز مشاوره، مسئولین این دانشگاه برآن شدند تا این مرکز را ساماندهی مجدد کنند و ایجاد مرکزی با فضای مناسب را در دستور کار دانشگاه قرار دادند.

با تلاش مسئولین دانشگاه شریف و به همت حامیان و خیرین بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف و جذب حمایت های مالی خیرین این مهم محقق شد و این مرکز به بهره برداری رسید.

بر همین اساس دوشنبه، آیین افتتاح ساختمان جدید این مرکز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه صنعتی شریف، برخی از مسئولین دانشگاه و اعضای بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شریف افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شریف افتتاح شد