مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:022023-07-11اجتماعي

طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی وحرفه ای خراسان شمالی آغاز شد


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح تابستانه مهارت در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح تابستانه مهارت در استان اظهار کرد: این طرح در قالب تفاهم نامه 7 جانبه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صداو سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج سازندگی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی به امضاء مقامات عالی مجموعه های یاد شده رسیده و در تابستان امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

وی گفت: موضوع تفاهم نامه استفاده از فرصت تابستان و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ارائه آموزش های کارآفرینی و آموزش های مهارتی متناسب با بازار کار است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خراسان شمالی در خصوص اهداف این طرح افزود: توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعداد دانش آموزان، کمک به هدایت تحصیلی و خلاقیت و نوآوری و رشد مهارت های کسب و کار دانش آموزان، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی و کمک به هدایت تحصیلی و شغلی بازماندگان از تحصیل، استعدادسنجی و سنجش الگوی شخصیتی و تعیین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی وحرفه ای خراسان شمالی آغاز شد

طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی وحرفه ای خراسان شمالی آغاز شد