مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-28سياسي

ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد


رییس سازمان اداری استخدامی کشور اعلام کرد: ساعت کاری ادارات از 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت 6 تا 13 خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر میثم لطیفی در پاسخ به شفقنا درباره جزییات مصوبه تغییر ساعت اداری کشور گفت: در مجلس شواری اسلامی مصوب شد که تغییر ساعت در تابستان انجام نشود و ثابت باشد.

دولت پیشنهاد این را داد و بررسی کرد و در اسفند 1401 مصوب شد که ساعت کارکنان در ایام مصرف بالای برق یعنی از 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت 6 تا ساعت 13 باشد و بقیه دور کاری باشد تا سقف 44 ساعت.

وی ادامه داد: هیات تطبیق مجلس این پیشنهاد را رد کرد و معتقد بود خلاف قانون است و ما مجوزی از سران گرفتیم بر این مبنا که در این ایام، اجازه و امکان استفاده از دور کاری را داشته باشیم و از همین ساعت 6 تا ساعت 13 تنظیم شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای قطع برق ادارات که ارباب رجوع زیاد دارند، اندیشه شده است؟ گفت: اولا نباید این ادارات پرمصرف باشند و این را باید از وزیر نیرو بپرسید.

میزان مصرف ادارات بر اساس تجهیزاتی که دارند، محاسبه شده است و نباید بیشتر از آن باشد.

آقای لطیفی بیان کرد: تصمیم ساعت کاری مشخص است، همان مصوبه 1401/12/26 است که دکتر مخبر به همه ی دستگاه های اجرایی ابلاغ کردند که در زمان بیشینه مصرف، ساعات کاری ادارات ما از 15 خرداد تا 15 شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد

ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد