مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-03اجتماعي

مهلت نوبت گیری «جهش تحصیلی» تمدید نمی شود


بنا بر اعلام رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مهلت نوبت گیری برای جهش تحصیلی که از 5 تیرماه آغاز شده است و تا 5 مرداد ادامه دارد، تمدید نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمید طریفی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دستورالعمل جهش تحصیلی 5 تیر به استان ها ابلاغ شده است و  فرآیند انجام آن شروع شده است، اظهار کرد: فرآیند نوبت گیری برای جهش تحصیلی از 5 تیر آغاز و تا 5 مرداد ماه ادامه دارد.

انجام جهش تحصیلی شرایطی دارد از جمله آنکه همه نمرات تحصیلی سال های گذشته دانش آموز متقاضی جهش تحصیلی باید خیلی خوب باشد.

وی درباره فرآیند اقدام برای جهش تحصیلی توضیح داد: ابتدا مدارک لازم را مدیر مدرسه بررسی می کند و پس از تایید مدارک و نمرات دانش آموز متقاضی جهش تحصیلی، مدیر مدرسه باید مشخصات دانش آموز را در سامانه سیدا وارد کند و این ثبت نام را به خانواده اطلاع می دهد.

پس از آن خانواده باید با مراجعه به سامانه my.

medu.

ir و با انتخاب نقش دانش آموز اطلاعات تکمیلی و مشخصات دانش آموز را وارد و هزینه ای را برای این امر پرداخت می کند.

  رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای جهش تحصیلی 180 هزار تومان است که خانواده باید آن را در سامانه پرداخت کنند، تصریح کرد: پس از پرداخت هزینه و انجام نوبت گیری، خانواده باید منتظر بمانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت نوبت گیری «جهش تحصیلی» تمدید نمی شود

مهلت نوبت گیری «جهش تحصیلی» تمدید نمی شود