مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-19سياسي

آفتاب یزد: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوره خود به سر می برد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه از قول علی بیگدلی استاد دانشگاه نوشت: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوران خود به سر می برد دو قطبی ایجاد شده در جامعه آمریکا در تاریخ این کشور بی سابقه است و همین مسئله به شدت روی علاقه مندی مردم آمریکا .

- روزنامه آفتاب یزد می گوید آمریکا کشوری ضعیف با آرزو هایی بزرگ است .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه از قول علی بیگدلی استاد دانشگاه نوشت: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوران خود به سر می برد دو قطبی ایجاد شده در جامعه آمریکا در تاریخ این کشور بی سابقه است و همین مسئله به شدت روی علاقه مندی مردم آمریکا برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 تأثیر خواهد گذاشت.

از زمان روی کار آمدن ترامپ به بعد، قدر و قیمت ریاست جمهوری در ایالات متحده به اندازه ای رو به افول گذاشته که دیگر رییس جمهور آمریکا، قدرتمندترین فرد در جهان محسوب نمی شود.

حادثه تلخ 6 ژانویه 2021 (حمله و تسخیر ساختمان کنگره) به طور قطع یکی از تلخ ترین و عجیب ترین حوادثی است که از بدو تأسیس آمریکا تا به امروز رخ داده است؛ مسبب آن کیست: دونالد ترامپ، نامزد مقهور شده ای که همچنان می گوید در انتخابات، تقلب صورت گرفته است! حادثه 6 ژانویه به همان اندازه ای که حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر 2001، جامعه آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوره خود به سر می برد

آفتاب یزد: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوره خود به سر می برد