مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-21اقتصادي

موافقت وزیر اقتصاد با استقرار مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد


ما با این موضوع که مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد مستقر شود و یک نقطه کانونی برای سرمایه گذاران و دستگاه های خدمت دهنده به سرمایه گذاران باشد، - ایسنا/خراسان رضوی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما با این موضوع که مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد مستقر شود و یک نقطه کانونی برای سرمایه گذاران و دستگاه های خدمت دهنده به سرمایه گذاران باشد، موافق هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی امروز، 30 تیرماه، در اختتامیه دومین نمایشگاه رونمایی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما با این موضوع که مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد مستقر شود و یک نقطه کانونی برای سرمایه گذاران و دستگاه های خدمت دهنده به سرمایه گذاران باشد، موافق هستیم.

وی افزود: تلاش هایی که در این چهار روز در نمایشگاه انجام شده و همچنین قراردادها و آغاز عملیات اجرایی طرح ها در مناطق آزاد به شکل مستمر پیگیری شود تا به اطلاع رییس جمهور برسانیم که ورای تفاهم نامه وارد سرمایه گذاری و توسعه شده ایم.

خاندوزی با اشاره به اینکه در اصلاحات ساختاری مناطق آزاد باید سه مسیر را به شکل ویژه مدنظر قرار دهیم وگرنه مناطق آزاد نام خواهند داشت اما کارکرد خاصی پیدا نخواهند کرد، تصریح کرد: اول اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر اقتصاد با استقرار مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد

موافقت وزیر اقتصاد با استقرار مرکز خدمات سرمایه گذاری در مشهد