مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12سياسي

شاهد جهت گیری های سلیقه ای در حوزه علم و فناوری هستیم


رییس پارک علم و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه لازمه شکل گیری اقتصاد دانش بنیان را وجود نظریه جامع در حوزه علم و فناوری عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه لازمه شکل گیری اقتصاد دانش بنیان را وجود نظریه جامع در حوزه علم و فناوری عنوان کرد.

دکتر سیامک آزادی در نشست تخصصی جایگاه علم و فناوری در تحقق برنامه های توسعه کشور و راهکارهای ارتقاء نقش و اثربخشی نظام علم و فناوری در برنامه هفتم که به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در هیچ کدام از برنامه های توسعه گذشته چشم انداز روشنی از توسعه در بخش های مختلف ترسیم نشده است.

وی ادامه داد: هماهنگی سیاست های علم و فناوری و توسعه صنعتی مسئله ای جدی است که در این برنامه ها به آن پرداخته نشده و این موضوع باعث شده تا شاهد جهت گیری های سلیقه ای در حوزه علم و فناوری باشیم، به گونه ای که توجه به هر بخش از حوزه علم و فناروی براساس همین نگاه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه مهمترین چالش در حوزه علم و فناوری در سطح کلان را عدم وجود نظریه جامع برای این حوزه دانست و گفت: این موضوع منجربه این شده تا به یک مدل اجرایی مناسب در این حوزه نرسیم و تعابیر و گویش های مختلف در این بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد جهت گیری های سلیقه ای در حوزه علم و فناوری هستیم

شاهد جهت گیری های سلیقه ای در حوزه علم و فناوری هستیم