مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-17حوادث

شرور قمه کش در تنکابن روانه زندان شد


فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان های شهر تنکابن اقدام به قدرت نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دادگستری مازندران از دستگیری شرور قمه کش در تنکابن خبر داد و اعلام کرد؛ فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان های شهر تنکابن اقدام به قدرت نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

 این فرد غیربومی که فیلم آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته بود، ضمن قدرت نمایی با قمه در خیابان های شهر تنکابن، اقدام به ارعاب و تهدید مردم کرده بود.

  متهم بلافاصله پس از انجام فعل مجرمانه، با دستور قضایی از سوی ضابطان بازداشت و پس از تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

   لازم به ذکر است دستگاه قضایی استان با  افرادی که بخواهند در استان ایجاد ناامنی کرده و با ارتکاب شرارت و جرائم خشن، جان و مال و ناموس مردم را مورد تهدید و تعدی قرار دهند، برخورد قانونی شدید، سریع و بسیار قاطع خواهد داشت تا انتظاری که مردم در راستای ایجاد عدالت از دستگاه قضایی دارند، برآورده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور قمه کش در تنکابن روانه زندان شد

شرور قمه کش در تنکابن روانه زندان شد