مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-09سياسي

فعال دانشجویی: حادثه تروریستی زاهدان سریع تر بررسی و عوامل آن محاکمه شوند


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی با محکوم کردن حادثه تروریستی کلانتری زاهدان گفت: تروریست ها مردم و ملت را هدف گرفته اند، از این جهت خواستار بررسی سریع تر جزییات این حادثه هستیم.

- زهرا بَزی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد حادثه تروریستی کلانتری زاهدان، گفت: صبح شنبه پس از شور و تکاپوی مردم در جشن بزرگ غدیر، خبر حادثه تروریستی زاهدان و شهادت دو تن از عزیزان نیروی انتظامی کاممان را تلخ کرد، صحبت درباره غدیر، صحبت از هدف پیامبر برای جلوگیری از ایجاد تفرقه و دودستگی بین امت اسلامی بعد از وفات ایشان است.

وی افزود: اگر کمی بیندیشیم واضح است که هدف دشمن از انجام این حرکات وحشیانه، غدیر و جشن اهل تشیع نبود، بلکه این اتفاق در پی شادی شیعه و سنی در کنار هم به وقوع پیوست، زیرا این اعیاد دینی هر سال با شکوه تر از سال گذشته برگزار می شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: وحدت بین شیعه و سنی آورده ای است که دشمن نه فقط طی نیم قرن اخیر، بلکه قرن هاست به دنبال در هم شکستن آن است، همه ما در وهله اول ایرانیِ مسلمان هستیم و برادر، هم وطن و هم ریشه ایم، چیزی که مانع رنجش و آزار دشمنان این وحدت و یک رنگی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: حادثه تروریستی زاهدان سریع تر بررسی و عوامل آن محاکمه شوند

فعال دانشجویی: حادثه تروریستی زاهدان سریع تر بررسی و عوامل آن محاکمه شوند