مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-19اقتصادي

60 درصد سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خارجی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی دارای مدیریت توانمند و کارآمدی است گفت: 60 درصد سرمایه گذاری انجام شده در این مجموعه خارجی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی دارای مدیریت توانمند و کارآمدی است گفت: 60 درصد سرمایه گذاری انجام شده در این مجموعه خارجی است.

  جواد اشرفی، امروز چهارشنبه 28 تیر در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد، ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه گذاری و پشتیبانی از تولید و صادرات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برای بررسی میزان موفقیت این مناطق نیاز است ساعت ها بحث و بررسی انجام شود، افزود: به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مناطق ویژه اقتصادی در بسیاری از آیتم های تعریف شده عملکرد بسیار بهتری نسبت به مناطق آزاد داشته اند که این موضوع هم پیام و هم هشداری برای مناطق آزاد است.

اشرفی از مکان یابی مناسب، مدیریت مؤثر و ساز و کار مناسبی که مناطق ویژه اقتصادی داشته اند به عنوان علل موفقیت این مجموعه ها یاد کرد و ادامه داد: در خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خارجی است

60 درصد سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خارجی است