مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:542023-07-12سياسي

همایش مدیران سیاسی استان های شرقی در کرمان گشایش یافت


همایش منطقه ای آموزشی مدیران سیاسی استان های کرمان، یزد و فارس در کرمان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز 21 تیرماه در همایش منطقه ای آموزشی مدیران سیاسی، فرمانداران و مدیران فن آوری استان های کرمان، یزد و فارس آغاز شد.

استاندار کرمان در سخنانی اظهار داشت: انتخابات، بزرگترین رویداد سیاسی کشور است و گرچه یک اتفاق سیاسی ست، اما در حوزه اقتصادی و اجتماعی هم موثر است.

محمدمهدی فداکار بیان کرد: اهمیت انتخابات سال جاری به گونه ای ست که مقام معظم رهبری از ابتدای سال کلید آن را زدند و بحث انتخابات و شاخص ها را مطرح فرمودند.

وی همچنین انجام چاره اندیشی و برنامه ریزی مناسب در راستای برگزاری انتخابات در راستای تحقق فرمایشات رهبری را مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری پرشور و با مشارکت بالا هدف نهایی ما برای انتخابات است.

استاندار کرمان تصریح کرد: امنیت و سلامت انتخابات را با کمک معتمدین تامین می کنیم تا اعتماد همه جلب شود و باید کمک و فضاسازی کنیم تا رقابت به بهترین نحو شکل بگیرد و قله کار هم مشارکت است و امیدواریم این انتخابات یک آبرو برای دولت شود.

فداکار ابراز داشت: بسترسازی ما به گونه ای باشد که رقابت خوبی شکل بگیرد زیرا گاهی فضاهای رسانه ای، مجازی و تخریبی کاری را شروع می کنند که افراد توانمند به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مدیران سیاسی استان های شرقی در کرمان گشایش یافت

همایش مدیران سیاسی استان های شرقی در کرمان گشایش یافت