مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12سياسي

همدان را با نام شهدا معرفی کنیم


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: ما در همدان شهدای شاخص و گمنام بسیاری داریم و باید از این ظرفیت بزرگ برای معرفی همدان استفاده کنیم.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: ما در همدان شهدای شاخص و گمنام بسیاری داریم و باید از این ظرفیت بزرگ برای معرفی همدان استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظاهر مجیدی ظهر امروز در نشست خبری دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان اظهار کرد: هر یک از شهدا نه تنها در دفاع مقدس بلکه در زندگی شخصی و خانواده خود یک الگوی بی بدیل بودند.

وی افزود: باید بتوانیم این الگوی رفتاری و معرفتی شهدا را در بین جوانان و جامعه در برنامه های کنگره معرفی کنیم و تنها به مسائل سخت افزاری تمرکز نکرده ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه زندگی هر یک از هشت هزار شهید همدان مملو از درس ایثارگری و دین داری است، گفت: در دومین دوره کنگره 8 هزار شهید استان همدان سعی کردیم به سمت مردمی شدن حرکت کنیم و در کنار آن از تمام ادارات و دستگاه ها نیز در این جهت کمک بگیریم.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: امام جمعه همدان ریاست شورای سیاستگذاری و سپاه دبیری شورا را برعهده دارد همچنین استاندار همدان ریاست کنگره در بخش اجرایی 23 کمیته اجرایی نیز مدیران کل دستگاه عهده دار آن در کنگره 8 هزار شهید استان همدان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان را با نام شهدا معرفی کنیم

همدان را با نام شهدا معرفی کنیم