مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 07:512023-06-24سياسي

نماینده مجلس: ثبات اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار اولویت های برنامه هفتم است


محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: لایحه برنامه هفتم توسعه کشور 28 خردادماه توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم شد.

وی افزود: بعد از دریافت لایحه برنامه هفتم توسعه بلافاصله اعضای کمیسیون تلفیق این لایحه انتخاب و نماینده اردکان به عنوان دبیر اول این کمیسیون انتخاب شد و موارد اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است جلسات رسمی کمیسیون تلفیق از امروز شنبه سوم تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

دشتی اردکانی با بیان این که برنامه هفتم توسعه بر مبنای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری تدوین شده است، تصریح کرد: این برنامه در 24 فصل ذیل بندهای ابلاغی سیاست های کلی تنظیم شده است.

وی مسئله محور بودن را یکی از مزیت های طرح هفتم توسعه دانست و خاطرنشان کرد: ثبات اقتصادی و اطلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار و رشد اقتصادی عدالت محور با رویکرد تأکید بر انرژی و زنجیره صنایع معدنی و پتروشیمی، مسکن، اقتصاد دریا محور، اقتصاد منطقه ای، تولیدی و ترانزیتی، از جمله مزیت های طرح هفتم توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ثبات اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار اولویت های برنامه هفتم است

نماینده مجلس: ثبات اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار اولویت های برنامه هفتم است