مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-01اقتصادي

پلمب یک دفتر و جریمه 7 دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم


رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای قم از برگزاری جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی 8 دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی عمو سلطانی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی برگزار و تخلفات 8 دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بیان داشت: جلسه ای متشکل از نمایندگان راهداری و حمل و نقل، تعزیرات و اصناف در محل دفاتر فروش بلیط برگزار شد که پس از بررسی های صورت گرفته یک دفتر پلمپ و 7 دفتر دیگر به پرداخت جرایم نقدی محکوم شدند.

سلطانی در خصوص نوع تخلفات صنفی دفاتر فروش بلیط گفت: غالب تخلفات شامل دریافت وجه اضافه بابت فروش بلیط و صدور و فروش بلیط به صورت دستی می باشد.

وی تاکید کرد: ناظران و عوامل اجرایی اداره حمل و نقل مسافر به صورت تمام وقت در محل پایانه مرکزی شهرستان قم مستقر و آماده دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان می باشند.

عمو سلطانی همچنین عنوان داشت: سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها، در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک دفتر و جریمه 7 دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم

پلمب یک دفتر و جریمه 7 دفتر فروش بلیط اتوبوس در شهرستان قم