مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-27سياسي

تلاش برای عصبی کردن مردم علیه جمهوری اسلامی در جریان است


رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به این که «جنگ جهانی رسانه ای علیه دولت، تشدید و پیچیده شده است»، گفت: باید با ابزار رسانه در مقابل آن قرار بگیریم.

- رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به این که جنگ جهانی رسانه ای علیه دولت، تشدید و پیچیده شده است ، گفت: باید با ابزار رسانه در مقابل آن قرار بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دولت سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در افتتاحیه همایش سه روزه روابط عمومی های وزارت ارتباطات، استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، با اشاره به این که یکی از وظایف اصلی من و شما تبیین است ، گفت: با تبیین می توان ابهام و شبهه را برطرف کرد.

وی با اشاره به این که کار روابط عمومی بر اساس اطلاعات و ارتباطات است ، افزود: باید توجه داشته باشیم دولت بزرگترین تولیدکننده خبر در کل کشور است و نمی توان خبر را بدون دولت تصور کرد.

به عبارتی بیشترین کنشگری ارتباطی و تولید اطلاعات را دولت دارد و وظیفه ما طراحی خبر و رویداد است تا تصویرسازی از آن سازمان و دستگاه صورت بگیرد.

در شرایطی هستیم که بدلیل طراحی هایی که علیه جمهوری اسلامی می شود در آماج حملات شدید با پایه رسانه هستیم و تلاش برای عصبی کردن مردم در جریان است که گاه این استمرار در عصبی کردن و اعمال خشونت باعث از بین رفتن سازمان رسانه ای ما می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای عصبی کردن مردم علیه جمهوری اسلامی در جریان است

تلاش برای عصبی کردن مردم علیه جمهوری اسلامی در جریان است