مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-22اقتصادي

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز رازی خوی طی سال گذشته


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه پایانه مرزی رازی یکی از شکیل ترین مرزهای کشور است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و200 هزار نفر از پایانه مرزی رازی تردد کرده اند که نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه پایانه مرزی رازی یکی از شکیل ترین مرزهای کشور است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و200 هزار نفر از پایانه مرزی رازی تردد کرده اند که نشان دهنده افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان است.

پیمان آرامون پنجشنبه یکم تیرماه در آیین افتتاح پایانه مرزی رازی خوی با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان، در محل پایانه رازی گفت: عملیات ساخت طرح جامع پایانه مرزی رازی که در سال 1398 آغاز و بعد از سه سال به اتمام رسید یکی از پروژه های فاخر آذربایجان غربی است که به دعوت مقام عالی استان و مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.

آرامون خاطر نشان کرد: با افزایش ساعات کاری در پایانه مرزی رازی و 24 ساعته شدن تردد در این مرز، مدت زمان تردد مسافر از بیش از 3 ساعت به کمتر از 15 دقیقه کاهش یافته و حتی باعت رضایتمندی دولت ترکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز رازی خوی طی سال گذشته

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز رازی خوی طی سال گذشته