مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-16سياسي

ثبت نام کاروان های زائران پیاده دهه پایانی صفر از چه زمانی آغاز می شود؟


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ثبت نام کاروان های زائران پیاده از نیمه دوم محرم آغاز می شود و تا پایان محرم ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ثبت نام کاروان های زائران پیاده از نیمه دوم محرم آغاز می شود و تا پایان محرم ادامه دارد.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زمان ثبت نام کاروان های زائران پیاده برای مدیرانی که در سال های گذشته در سامانه ثبت نام داشته اند از طریق پیامک جزییات آن اطلاع رسانی می شود و لازم است در زمان مقرر با توجه به سابقه حضور کاروان، اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: کاروان های جدید که اولین سال است برای زیارت در قالب کاروان زائران پیاده به مشهد مشرف می شوند، مدیران جدید کاروان های پیاده موظف هستند با توجه به مدارک خواسته شده در سامانه زائران پیاده به آدرس www.

zaerin8.

ir برای دریافت خدمات بین راهی ثبت نام کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) تصریح کرد: برای کاروان های جدید، ظرفیت 100 تا 120 نفر در نظر گرفته شده و مدیران کاروان های زیارتی ضمن بارگزاری مدارک لازم در سامانه، ضرورت دارد معاون و روحانی کاروان را مشخص و اسامی زائران را به تفکیک مرد و زن ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کاروان های زائران پیاده دهه پایانی صفر از چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام کاروان های زائران پیاده دهه پایانی صفر از چه زمانی آغاز می شود؟