مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-16اجتماعي

نقش تبلیغات در معرفی جاذبه های گردشگری البرز پررنگ می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با بیان اینکه تأسیسات خوبی اعم از واحد های اقامتی، پذیرایی و دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی در البرز وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: البرز استانی است که جاذبه های زیادی از لحاظ طبیعی و تفریحی دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی محل عبور مسافران به استان های غربی است بنابراین معرفی و تبلیغ این جاذبه ها برای اقامت مسافران در استان ضروری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرزادامه داد: به همین منظورنصب تابلو های جاذبه های گردشگری، نصب QRکد کتاب الکترونیک جاذبه های گردشگری استان در محل تأسیسات اقامتی، واحد های پذیرایی و دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی می تواند به معرفی جاذبه ها بسیار موثر باشد.

به این ترتیب مردم بیش از پیش با استان و جاذبه های گردشگری آشنا می شوند و این موضوع گامی مثبت در جهت تبدیل البرز از معبر به مقصد گردشگری است.

خاکی با اشاره به اینکه بنا داریم با هم افزایی ادارات دولتی نیز QR کد جاذبه های گردشگری در قالب یک تابلو با هماهنگی با روابط عمومی آن ها در محل ادارات نصب شود، اظهار کرد: این موضوع کمک می کند تا مراجعان به ادارات کل، شهرداری ها، فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تبلیغات در معرفی جاذبه های گردشگری البرز پررنگ می شود

نقش تبلیغات در معرفی جاذبه های گردشگری البرز پررنگ می شود