مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-04حوادث

اعدام متجاوزین به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه رأی بدوی و صدور حکم اعدام این سه متجاوز به عنف پس از رسیدگی در شعبه دادگاه کیفری یک استان هرمزگان صادر شد، - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه رأی بدوی و صدور حکم اعدام این سه متجاوز به عنف پس از رسیدگی در شعبه دادگاه کیفری یک استان هرمزگان صادر شد، اظهار داشت: این پرونده در ادامه روند دادرسی و پس از اعتراض محکومان در دیوان عالی کشور نیز بررسی و تأیید شد.

وی در تشریح اقدامات مجرمانه این افراد گفت: در آبانماه 1400، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با رصد اطلاعاتی متوجه ارسال تصاویر و متن های غیر اخلاقی حاوی محتوای مستهجن مبنی بر تجاوز در فضای مجازی می شوند که پس از کسب دستور مقام قضایی با تشکیل تیم حرفه ای و مجرب و با اقدامات تخصصی جهت بررسی ابعاد مختلف آن، پرونده این حوادث وارد مراحل تحقیقات و رسیدگی می شود.

قهرمانی در ادامه افزود: در نتیجه تحقیقات قضایی و امنیتی، مشخص شد یکی از محکومین که به عنوان تکنسین و دستیار پزشک مشغول به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام متجاوزین به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز

اعدام متجاوزین به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز