مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-06اجتماعي

شرایط ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه در کرستان اعلام شد


رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان گفت: شرایط ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه در کرستان اعلام شد.

- طالب محمدی رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در  گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 503 دانش آموز با نیازهای ویژه در 68 مدرسه استثنایی استان مشتمل بر 260 کلاس درس با حمایت و تلاش 540 نیروی انسانی شاغل در حوزه استثنایی خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی را دریافت می کنند.

وی به دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی 1402-1403 با هدف جای دهی نوآموزان و دانش آموزان با نیازها ویژه در نظام آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: در این دستورالعمل به منظور نظارت و رفع مشکلات احتمالی در زمینه ثبت نام دانش آموزان استثنایی در سطح استان، ستاد ثبت نام با برنامه ریزی دقیق بر حسن اجرای ثبت نام و جایدهی دانش آموزان استثنایی نظارت کامل می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان دوره پیش دبستانی، ابتدایی، اول متوسطه استثنایی، اول پیش حرفه ای و دوم متوسطه کاردانش خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه  را دوره های مختلف تحصیلی در آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد.

محمدی افزود: دانش آموزان با آسیب شنوایی، با آسیب بینایی، معلول جسمی ـ حرکتی، اختلال هیجانی رفتاری شدید، اختلال نقص توجه، بیش فعالی،اختلال طیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه در کرستان اعلام شد

شرایط ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه در کرستان اعلام شد