مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12اقتصادي

پاسخ مثبت شرکت مترو تهران به 2 درخواست مردمی در خط 7


به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مسافران شبکه مترو و همچنین رسیدگی به درخواست های قابل اجرای شهروندان در خصوص افزایش امکانات برخی ایستگاه ها، ورودی سوم ایستگاه بریانک 4 دستگاه آسانسور و همچنین در ایستگاه مهدیه دو رشته پله برقی جدید حداکثر ظرف یک ماه آینده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اشاره به برخی اقدامات تکمیلی در ایستگاه های بریانک و مهدیه گفت: ورودی سوم ایستگاه بریانک که در واقع ورودی جنوبی آن محسوب می شود، با تجهیز به 4 دستگاه آسانسور،  ویژه افراد کم توان جسمی و حرکتی و معلولان احداث شده تا دسترسی این قشر از مسافران به دو طرف سکوی ایستگاه را تسهیل نماید.

این امر بنابر درخواست های متعدد و مکرر شهروندان در دستور کار قرار گرفت و با صرف هزینه های بالغ بر 60 میلیارد تومان، ورودی سوم مردادماه آماده بهره برداری خواهد شد.

ورودی های اول و دوم ایستگاه بریانک به ترتیب طی سال های 1396 و 1400 افتتاح شده بود و ورودی سوم که در ابتدی خیابان گلبن (پل قزوین) قرار دارد، با استفاده حداکثری از تولیدات داخلی ساخته شده است.

  یوسفی در ادامه به راه اندازی 2 رشته پله برقی در ایستگاه مهدیه اشاره کرد و افزود: یکی از نواقص پرتقاضای ایستگاه مهدیه، کمبود پله برقی در تراز سکوی خط 3 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مثبت شرکت مترو تهران به 2 درخواست مردمی در خط 7

پاسخ مثبت شرکت مترو تهران به 2 درخواست مردمی در خط 7