مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-11دانش

پیگیر بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد هستیم


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از پیگیری برای بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از پیگیری برای بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

سجاد محمدی شمیم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود دو یا سه سال پیش هنرستان هدف آموزش و پرورش شهرستان طی عقد قراردادی در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفت اما با توجه به حجم بالای دانش آموزان و مشکلات و بحران آموزشی در سال جاری با جدیت پیگیر بازپس گیری آن هستیم.

وی با بیان اینکه برای سالتحصیلی جدید تاکنون 500 دانش آموز جدید ثبت نام کرده اند، افزود: اگر هنرستان هدف از دانشگاه آزاد پس گرفته نشود، این تعداد دانش آموز کلاسی برای آموزش نخواهند داشت و در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه خواهیم شد البته شورای آموزش و پرورش و فرماندار پیگیر موضوع هستند و قول مساعد داده شده که برای سال تحصیلی امسال این کار انجام می گیرد.

محمدی شمیم با بیان اینکه در سال تحصیلی 1403-1402 پیش بینی می شود تعداد دانش آموزان اسدآبادی به بیش از 20 هزار دانش آموز افزایش یابد، ادامه داد: شهرستان اسدآباد در سال تحصیلی جدید با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی به طور قطع با بحران فضای آموزشی مواجه خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد هستیم

پیگیر بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد هستیم