مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-21سياسي

«دروازه نجف» میزبان همایش شیرخوارگان حسینی


همزمان با نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان در کرمانشاه برگزار شد و شاهد حضور و همدری مادران کرمانشاهی با حضرت علی اصغر(ع) و تجدید بیعت با امام حسین(ع) بودیم.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- سمیه نوری: وارد سالن که شدم هیاهویی از صدای کودکان شنیده می شد نگاهم را به هر طرف می چرخاندم مادرانی را می دیدم که کودک خود را بغل کرده بودند، هوا کم کم در حال گرم شدن بود و شدت گریه کودکان بیشتر شده بود و گرمای هوا تشنگی زیادی به کودکان غالب کرده بود.

در همین حال و هوا بود که مداح مراسم میکروفون را به دست گرفت و شروع کرد به روضه خواندن و از مظلومیت امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان روضه می خواند اما روضه خواندن از نوزاد 6 ماهه کربلا دل مادران مراسم را لرزانده بود و با این وجود در حالی که فرزندان خود را برای فدا شدن در راه خدا و امام حسین (ع) بر سر دست گرفته بودند، اشک می ریختند و نوای یا حسین سر می دادند.

سالن پر بود از مادرانی که فرزندان خود بر روی دست گرفته و همزمان که با مداح هم نوا شده بودند به یاد حضرت علی اصغر (ع) بر کودک خود اشک می ریختند، مداح مراسم شیرخوارگان با لحجه محلی کرمانشاهی برای کودکان لالایی می خواند و مادران نیز زمزمه وار هرکدام گویی با حضرت رباب (س) مادر 6 ماهه کربلا همدردی می کردند، علی لای لای، علی لای لای نوایی بود که تمامی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دروازه نجف» میزبان همایش شیرخوارگان حسینی

«دروازه نجف» میزبان همایش شیرخوارگان حسینی