مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-01حوادث

باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان منهدم شد


فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند پنج نفره جعل کارت پایان خدمت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان های هم جوار به پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پنج جاعل را دراین رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان خرم آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به 22 فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.

سردار الهی با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان خرم آباد رسیدگی شد، گفت: متهم ردیف اول به اتهام فراهم کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین اتهام به دو سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف 6 تا 27 به اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به یک سال حبس تعزیری محکوم که برای 15 نفر از آنها یک سال حبس به مدت سه سال به حالت تعلیق ساده درآورده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان منهدم شد

باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان منهدم شد