مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-27سياسي

صدور اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای مدیرعامل بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان


دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به صدور اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان، گفت: جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.

- ایسنا/هرمزگان دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به صدور اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان، گفت: جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.

علیرضا احمدی منش عصر امروز (6خردادماه) با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی، اعلام کرد: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده است و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون 40 مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.

علیرضا احمدی منش تصریح کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هییت مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلاً از کشور خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده است و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای مدیرعامل بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان

صدور اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای مدیرعامل بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان