مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-08بين الملل

تل آویو ارائه تسهیلات به تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی می کند


دولت رژیم صهیونیستی در جلسه فردای کابینه امنیتی خود، بسته کمک ها و تسهیلات تشکیلات خودگردان فلسطین را برای جلوگیری از فروپاشی آن بررسی خواهد کرد.

- دولت رژیم صهیونیستی در جلسه فردای کابینه امنیتی خود، بسته کمک ها و تسهیلات تشکیلات خودگردان فلسطین را برای جلوگیری از فروپاشی آن بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع امنیتی آگاه اعلام کرد که با توجه به وضعیت خطرناکی که تشکیلات خودگردان در آن قرار دارد و احتمال فروپاشی آن، دولت رژیم صهیونیستی در جلسه فردا یکشنبه کابینه امنیتی خود ارائه بسته کمک ها وتسهیلات به تشکیلات را بررسی خواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی، کابینه رژیم صهیونیستی با توجه به کاهش کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین بر شمال کرانه باختری اشغالی و بر اساس توصیه های امنیتی و فشارهای آمریکا در این زمینه، قصد دارد امکانات غیرنظامی و اقتصادی به تشکیلات ارائه دهد.

در گزارش این شبکه احتمال داده شده که اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی درباره برچیدن موانع ایجاد منطقه صنعتی در ترقومیا با وجود توافق اولیه فلسطین، ترکیه و رژیم صهیونیستی درباره آن در سال 2007، همسو با رویکردهای دستگاه های امنیتی این رژیم برای پیشبرد طرح تصمیم گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو ارائه تسهیلات به تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی می کند

تل آویو ارائه تسهیلات به تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی می کند