مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-30سياسي

بازدید رییسی از طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و کرمان


رییس جمهور امروز در ادامه سفر به استان از پروژه انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج فارس بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در ادامه سفر امروز خود به استان کرمان از طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان هم بازدید و از نزدیک روند این پروژه را بررسی کرد مجری طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان طی سخنانی گفت: این طرح با 45 درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف رفع تنش آبی 2 شهر کرمان و رفسنجان اجرا می شود و نیاز آبی حدود یک میلیون و 500 هزارنفر را به علاوه اتباع بیگانه به میزان قابل توجهی بر طرف می کند.

فرحبخش افزود: محل اجرای عملیات پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهر رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج فارس در کمربندی جاده رفسنجان به کرمان به طول 16 کیلومتر به مخزن اصلی این شهر در حال انجام است.

وی بیان کرد: عملیات انتقال آب شرب از خلیج فارس به شهرهای کرمان و رفسنجان شامل 145 کیلومتر خط انتقال آب، 2 تصفیه خانه و 2 ایستگاه پمپاژ آب است.

فرحبخش گفت: برای تکمیل طرح انتقال آب شرب شهرهای کرمان و رفسنجان به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون بیش از 450 میلیارد تومان آن تامین شده است و قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییسی از طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و کرمان

بازدید رییسی از طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و کرمان