مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-30فرهنگي

دغدغه های نوازنده ای که هر شب گریه می کند/ تجربه همکاری با قربانی


یکی از نوازندگان مجموعه کنسرت های «با من بخوان» علیرضا قربانی ضمن توصیفی از حال و هوای حضورش در این کنسرت از دغدغه های خود برای حضور در یکی از مهمترین اجراهای موسیقی سخن گفت.

- یکی از نوازندگان مجموعه کنسرت های با من بخوان علیرضا قربانی ضمن توصیفی از حال و هوای حضورش در این کنسرت از دغدغه های خود برای حضور در یکی از مهمترین اجراهای موسیقی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروشات زندآیین نوازنده ویولنسل در گروه ارکستر علیرضا قربانی که فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است و لیسانس خود را در رشته نوازندگی ساز ویولنسل گرفته است، در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره همکاری اش با گروه ارکستر علیرضا قربانی گفت: از طریق مسعود فیروزی نژاد نوازنده ویولنسل گروه ارکستر علیرضا قربانی به این تیم معرفی شدم و همکاری خود را با آنها آغاز کردم.

این نوازنده که طی سال های اخیر در کنار تدریس موسیقی در ارکسترهای مهم موسیقی کشورمان نیز به عنوان نوازنده حضور دارد، بیان کرد: تدریس را برای اینکه بتوانم اطلاعات روز در حوزه نوازندگی را حفظ کنم، در پیش گرفته ام، زیرا داشتن اطلاعات جامع روز امری ضروری و لازم است البته جنبه مالی آن نیز برای کسانی که نوازنده هستند، قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های نوازنده ای که هر شب گریه می کند/ تجربه همکاری با قربانی

دغدغه های نوازنده ای که هر شب گریه می کند/ تجربه همکاری با قربانی