مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-06سياسي

انتقال مفاهیم دفاع مقدس تکلیف است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: انتقال روح حاکم بر جبهه ها و مفاهیم دفاع مقدس تکلیف است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیین تجلیل و نکوداشت اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری به مناسبت گرامیداشت روز قلم ظهر امروز با حضور اهالی فرهنگ و ادب استان و تنی چند از مسؤولان و نمایندگان استانی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان ضمن گرامیداشت روز قلم اظهار کرد: انتقال روح حاکم بر جبهه ها و مفاهیم دفاع مقدس تکلیف است .

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه نویسندگان و صاحبان اندیشه در این حوزه تکلیف دارند افزود: ورود نویسندگان جوان و اهالی نوظهور قلم به عرصه ادبیات پایداری یک اصل است.

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه به برکت ایثارگری ها و فداکاری ها خورشید ناب اسلام طلوع کرده است یادآور شد: امروز روز رزم، ره آورد و امتحان است به عبارتی ما در دوره گذار هستیم و تکلیف داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه چادر امروز حکم سربندهای شلمچه را دارد تصریح کرد: خدا کند عمرمان با شناخت ولایت و به تأسی از ولایت سپری شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات ناب انقلابی و دفاع مقدسی باید به نسل جوان انتقال پیدا کند، از همین رو تکلیف دار در میدان باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مفاهیم دفاع مقدس تکلیف است

انتقال مفاهیم دفاع مقدس تکلیف است