مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-04سياسي

سه متجاوز به عنف در بندرعباس به دار آویخته شدند


افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی روز سه شنبه با اشاره به اینکه رأی بدوی و صدور حکم اعدام این سه متجاوز به عنف پس از رسیدگی در شعبه دادگاه کیفری یک هرمزگان صادر شد، افزود: این پرونده در ادامه روند دادرسی و پس از اعتراض محکومان در دیوان عالی کشور نیز بررسی و تأیید شد.

وی در تشریح اقدامات مجرمانه این افراد گفت: در آبانماه 1400، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با رصد اطلاعات و فضای مجازی متوجه ارسال تصاویر و متن های غیر اخلاقی حاوی محتوای مستهجن مبنی بر تجاوز می گردد که پس از کسب دستور مقام قضایی با تشکیل تیم حرفه ای و مجرب و با اقدامات تخصصی جهت بررسی ابعاد مختلف آن، پرونده این حوادث وارد مراحل تحقیقات و رسیدگی می شود.

قهرمانی در ادامه افزود: در نتیجه تحقیقات مشخص شد یکی از محکومان که به عنوان تکنسین و دستیار پزشک مشغول به کار بوده است با انجام تبلیغات دروغ و ارسال فراخوان های گسترده در فضای مجازی افراد را برای انجام عمل زیبایی به منزل شخصی خود می کشانده و پس از تزریق داروی بیهوشی اقدام به بیهوش نمودن و خواب مصنوعی مراجعین و تجاوز به آنها می نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه متجاوز به عنف در بندرعباس به دار آویخته شدند

سه متجاوز به عنف در بندرعباس به دار آویخته شدند