مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-26فرهنگي

تماشای چشم نمناک و همخوانی تماشاگران از روی صحنه جذاب تر است


یکی از نوازندگان ویولنسل کنسرت های علیرضا قربانی درباره علت محبوبیت اثر «روزگار غریب» با صدای این خواننده بیان می کند: مخاطبان در این شب ها با قطعه «روزگار غریب» همخوانی می کنند.

- یکی از نوازندگان ویولنسل کنسرت های علیرضا قربانی درباره علت محبوبیت اثر روزگار غریب با صدای این خواننده بیان می کند: مخاطبان در این شب ها با قطعه روزگار غریب همخوانی می کنند.

روزگار غریب شرح حال زیست دوره ای است که آن را پشت سر گذاشته ایم و حال مردم را بازگو می کند و به همین دلیل این قطعه در این سال ها پرمخاطب ترین قطعه بوده است که در اجراها داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود فیروزی نژاد نوازنده ویولنسل در گروه ارکستر علیرضا قربانی که این شب ها در کنسرت این هنرمند در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد می نوازد، درباره این اجراها با اشاره به اینکه تمرین های سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته اند، گفت: تاکنون اجراهای درخشانی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم تا آخرین روز کنسرت این حس و حال همراه گروه باشد.

هر شب و با حضور این حجم از مخاطبان علاقه مند، حال خوشی روی صحنه تجربه می کنیم.

اینکه هر شب برای نزدیک به 3 هزار نفر اجرا داشته باشیم، قطعا کار سخت اما لذت بخش و دلپذیری است و ما برای شب های بعد با این انرژی خوبی که از مخاطبان گرفته ایم مشتاق تر روی صحنه حاضر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای چشم نمناک و همخوانی تماشاگران از روی صحنه جذاب تر است

تماشای چشم نمناک و همخوانی تماشاگران از روی صحنه جذاب تر است