مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-01ورزشي

90 پروژه نیمه تمام ورزشی در اصفهان در حال تکمیل است


مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه 90 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد محمدی عصر شنبه در نشست صمیمانه با مدیرمسئولان و سردبیران رسانه های اصفهان، با بیان اینکه انعکاس درست و اطلاع رسانی به موقع برای شفاف سازی بسیاری از ابهامات را برطرف می کند، اظهار داشت: در دوره مدیریت اینجانب اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان رقم خورده و امید است با تبادل نظر و همفکری رسانه ها برای بازتاب مسائل ورزشی استان بتوان گام مؤثری برداشت.

وی با اذعان به اینکه در اطلاع رسانی حوزه ورزش استان ضعیف عمل کردیم، افزود: زمانی که مدیریت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان را برعهده گرفتم 250 پروژه ورزشی نیمه تمام داشتیم که تا پایان همان سال 10 درصد این پروژه ها به بهره برداری رسید؛ پروژه هایی مانند استخر چادگان یا استخر ورزنه که هر کدام حدود 10- 15 سال نیمه کاره رها شده بود، افتتاح شد و برای تکمیل آنها از همه ظرفیت ها اعم از اعتبارات دولتی، کمک باشگاه ها و کمک های خیران استفاده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: هم اینک 110 میلیارد تومان پروژه ورزشی داریم که بخشی از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری و بخشی از اعتبارات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 پروژه نیمه تمام ورزشی در اصفهان در حال تکمیل است

90 پروژه نیمه تمام ورزشی در اصفهان در حال تکمیل است