مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-01سياسي

از گود حصارک کرج چه خبر؟


رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قرار شده فروشگاه رفاه به ساکنین اطراف گود حصارک واحد مسکونی تحویل دهد، - ایسنا/البرز رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قرار شده فروشگاه رفاه به ساکنین اطراف گود حصارک واحد مسکونی تحویل دهد، گفت:برای اینکه فروشگاه رفاه به تعهدات جدید خود عمل کند و مثل گذشته کار را به تاخیر نیندازد به دنبال اخذ تضامین قانونی هستیم تا هر چه زودتر پرونده گود حصارک بسته شود.

محمد اسدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت گود حصارک اظهار کرد: فروشگاه رفاه در حال انعقاد تفاهم نامه ای با شهرداری کرج است که بر مبنای آن بنا است پروانه ساخت این مجموعه در گود حصارک تغییر کند.

وی ادامه داد: پیش از این پروانه ساخت این مجموعه دو طبقه تجاری با پارکینگ بوده و در درخواست جدید تقاضای احداث 9 طبقه (دو طبقه تجاری- هفت طبقه مسکونی- منفی چهار طبقه پارکینگ)، با سطح اشغال 40 درصد داشته است.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بلند مرتبه سازی در آن محدوده با موانعی روبه روست، طبق جمع بندی اولیه بنا شده فروشگاه رفاه شش طبقه با سطح اشغال 60 درصد احداث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گود حصارک کرج چه خبر؟

از گود حصارک کرج چه خبر؟