مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-05بين الملل

مبارزان مقاومت: از مسافت صفر با صهیونیست ها جنگیدیم


یک عضو گردان های قسام در جنین تاکید کرد: در جریان حمله دو روزه علیه جنین، مبارزان مقاومت از مسافت صفر با صهیونیست ها درگیر شده و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک عضو گردان های قسام شاخه نظامی حماس در پی عقب نشینی مفتضحانه نظامیان صهیونیست از جنین، تاکید کرد: مبارزان مقاومت از گردان های قدس، شهدای الاقصی و قسام در جنین، از مسافت صفر با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

وی عنوان کرد که صهیونیست ها در تلاش برای محاصره مبارزان مقاومت و بازداشت گسترده آنها بودند اما خوشبختانه در این حملات، هیچ کدام از مبارزان مقاومت به اسارت آنها درنیامدند و عملیات صهیونیست ها کاملا شکست خورد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در عملیات علیه جنین عنوان کرد: در این عملیات اطلاعاتمان کافی نبود و به همه اهداف خود در جنین نرسیدیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی این رژیم در تهاجم به اردوگاه جنین اذعان کرد و گفت به محض کامل شدن اطلاعات امنیتی، ارتش صهیونیستی بار دیگر دست به عملیات در اردوگاه جنین خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزان مقاومت: از مسافت صفر با صهیونیست ها جنگیدیم

مبارزان مقاومت: از مسافت صفر با صهیونیست ها جنگیدیم