مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-24ورزشي

نساجی در قائمشهر نمی تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد


سرمربی تیم نساجی مازندران از این که شرایط برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا مهیا نیست ابراز ناراحتی کرد وگفت: ناراحت هستم که نمی توانیم در قائمشهر میزبان لیگ قهرمانان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمهدی رحمتی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره پیوستن به نساجی با بیان اینکه با افتخار نساجی را انتخاب کردم و دست یاری به سوی همه عاشقان و پیشکسوتان دراز می کنیم تا نساجی را به جایگاه اصلی اش برسانیم، افزود: نساجی هواداران پرشوری دارد که هیچ گاه تیم محبوب شان را تنها نمی گذارند.

همان طور که هواداران در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند، امسال هم دست شان روی شانه های ما باشد و به ما انرژی بدهند.

وی ادامه داد: در این چهار سالی که سرمربی گری را شروع کردم، در آن شهرها ساکن بودم و تمرینات ما همانجا برگزار می شد و اگر شرایط اینجا مهیا باشد ما به مازندران می آییم و ناراحتم که نمی توانیم در لیگ قهرمانان اینجا میزبان باشیم.

وی گفت: در نیم فصل سال گذشته نزدیک به 15 بازیکن پایه آلومینیوم را به بزرگسالان انتقال داده و در هفته های پایانی این بازیکنان را بازی دادم.

رحتی با اظهار اینکه فوتبال ایران مدیون مازندران است افزود: امسال شرایط سخت است زیرا 19 بازیکن سهمیه بزرگسال داریم و در سهمیه های زیر 23 و زیر 21 سال بازیکنانی را از مازندران وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی در قائمشهر نمی تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد

نساجی در قائمشهر نمی تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد