مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-11سياسي

توافقات اولیه برای همکاری پارلمانی مقابله با گرد و غبار


اعضای اتحادیه مجالس آسیایی با مشارکت در حوزه «حسابرسی گردوغبار» در مقوله مدیریت، کنترل و کاهش مخاطرات زیست محیطی ناشی از آن همکاری کنند.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اعضای اتحادیه مجالس آسیایی با مشارکت در حوزه حسابرسی گردوغبار در مقوله مدیریت، کنترل و کاهش مخاطرات زیست محیطی ناشی از آن همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمیه رفیعی نایب رییس مجمع اپسد در جمع هیأت های پارلمانی کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی (APA) که برای شرکت در اجلاس کمیته برنامه ریزی و بودجه مجالس آسیایی به ایران سفر کرده اند در محل دیوان محاسبات، گفت: نظارت دیوان محاسبات بر اجرای قوانین زیست محیطی در قالب حسابرسی محیط زیست از جمله مواردی است که در جمهوری اسلامی ایران در حال اجراست و نتایج خوبی هم به دنبال داشته است.

نماینده مردم تهران در ادامه تاکید کرد: مشارکت مؤثر و فعالانه دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران در نظارت بر قوانین سه گانه قانون حفاظت از منابع آبزی ، قانون هوای پاک و معضل گردوغبار با محقق شدن حسابرسی های آسیب شناسانه و عملکردی، راهگشای بسیاری از معضلات و مشکلات در حوزه محیط زیست بوده است.

وی با اشاره به پیشنهاد و ابتکار مجلس ایران برای تأسیس آژانس منطقه ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گردوغبار، گفت: ایجاد این آژانس قطعاً م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقات اولیه برای همکاری پارلمانی مقابله با گرد و غبار

توافقات اولیه برای همکاری پارلمانی مقابله با گرد و غبار