مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-22اقتصادي

ظرفیت تجاری پایانه رازی خوی افزایش می یابد


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هدف گذاری وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل زیرساختهای تجاری و لجستیکی پایانه ها گفت: در صددیم ظرفیت تجاری پایانه رازی را به حداکثر برسانیم که با توجه به هدفگذاری تجارت 30 میلیارد دلاری که با کشور ترکیه داریم نیازمند است هرچه .

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هدف گذاری وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل زیرساختهای تجاری و لجستیکی پایانه ها گفت: در صددیم ظرفیت تجاری پایانه رازی را به حداکثر برسانیم که با توجه به هدفگذاری تجارت 30 میلیارد دلاری که با کشور ترکیه داریم نیازمند است هرچه سریعتر توسعه زیرساختهای تجاری انجام شود.

مهرداد بذر پاش پنجشنبه اول تیرماه در حاشیه افتتاح پایانه رازی خوی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل پایانه های ترانزیتی و مرزی در استانها جز رئوس اصلی کار ما در دولت و تاکید رییس جمهور است، گفت: در این راستا همت ویژه ای در وزارت راه برای تکمیل و احداث پایانه های مرزی جدید داریم و ظرفیت پایانه های موجود نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به افتتاح پایانه مسافری مرز رازی خوی، گفت: این پایانه جزو پرترددترین پایانه های مرزی مسافری به ترکیه است که ارزش روز این پروژه هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تجاری پایانه رازی خوی افزایش می یابد

ظرفیت تجاری پایانه رازی خوی افزایش می یابد