مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 01:052023-07-16اجتماعي

کولاک هنرستانی ها با ساخت خودرو و هواپیما در نمایشگاه «الف تا»


شاید باورکردنی نباشد که چند دانش آموز هنرستانی یک خودرو ساخته باشند؛ آن هم خودرویی که مثل یک ماشین معمولی حرکت می کند و جالب اینکه این خودرو از قطعات بازیافتی ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اگر اخبار حوزه آموزش و پرورش را پیگیر هستید، حتما در هفته گذشته اسم رویداد الف تا را زیاد شنیدید؛ رویدادی که تلاش کرد میدانی برای حمایت و به اشتراک گذاری ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای باشد.

این رویداد از تاریخ 18 تا 21 تیر در مصلای امام خمینی(ره) با هدف تولید بانک ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای و پیوند آن به مدارس، شناسایی و معرفی معلمان، مدیران و مدارس پیشتاز تحول و ارتقای عاملان در مسیر تحول و هم افزایی و پیوند میان مدارس پیشتاز و در در مسیر تحول برگزار شد.

حضور دانش آموزان و هنرجویان و معلمان و هنرآموزانی که با علاقه در غرفه های شان به معرفی اقدامات شان می پردازند، شور خاصی به نمایشگاه داده است و شاید اگر این نمایشگاه در ایام سال تحصیلی برگزار می شد، حضور دانش آموزانی که در اردوهای نیم روزه و یک روزه به این نمایشگاه می آمدند، فضای پرهیاهویی به آن می داد.

یک سری از غرفه ها یادآور نمایشگاه های کارهای هنری و دستی هنرجویان هنرستان هاست که گاه گاهی برگزار می شود؛ برخی غرفه های بازی و یادگیری هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک هنرستانی ها با ساخت خودرو و هواپیما در نمایشگاه «الف تا»

کولاک هنرستانی ها با ساخت خودرو و هواپیما در نمایشگاه «الف تا»