مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-15فرهنگي

تازه ترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی اکران می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی ساخته شده و در جشنواره های بین المللی، - فیلم مقیمان ناکجا بر اساس نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی شهاب حسینی از 28 تیر در سینما های منتخب هنر و تجربه اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، فیلم سینمایی مقیمان ناکجا به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و سرمایه گذاری سهیلا امینی ساخته شده و در جشنواره های بین المللی، دست آورد هایی به همراه داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی مرفه، اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می آورد.

او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آنجا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق آگاه می شود.

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم مقیمان ناکجا هستند.

فیلم سینمایی مقیمان ناکجا از چهارشنبه 28 تیر در سینما های منتخب گروه هنر و تجربه در تهران و شهرستان ها اکران می شود و در آستانه اکران این فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی اکران می شود

تازه ترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی اکران می شود