مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-22سياسي

فرهنگ قسط و عدل را در جامعه نهادینه کنیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رییس کل و مدیران دادگستری استان گفت: فرهنگ قسط و عدل را در جامعه نهادینه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه آقای علی شعبانی رییس کل دادگستری استان، آقای حسن رجبی دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مدیران دادگستری پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله عابدینی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: برخی سوره ها از قبیل ملک و فرقان با کلمه تبارک آغاز می شوند، تبارک از برکت می آید، منشأ همه برکات خداست، در سوره فرقان هم نشان می دهد که این برکات در ظرفیت قرآن قرار گرفته است، همه عالم هستی تجلی برکات الهی است و قرآن کریم نیز به صورت ویژه تجلی برکات خداست.

وی ادامه داد: خداوند این معنا را رها نمی کند و می فرماید کتاب مبارکه ، یعنی برکت در قرآن است، خدای متعال از قرآن تحت عنوان ذکر نام برده است، این ها نشان می دهند که اگر ما بخواهیم کارهایمان برکت داشته باشد حتماً باید منشأ ایمانی و قرآنی داشته باشد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند در سوره ملک می فرماید کسی که مرگ و زندگی را آفرید تا شما را بیازماید که کدام یک نیکو کردارترید، و او پیروزمند آمرزگار است ، مرگ و زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ قسط و عدل را در جامعه نهادینه کنیم

فرهنگ قسط و عدل را در جامعه نهادینه کنیم