مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 00:102023-06-22سياسي

60 عنوان برنامه تابستانی در مراکز کانون ایلام برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: حدود 60 عنوان کارگاه تخصصی به صورت حضوری و مجازی برای تمام گروه های سنی عضو کانون در تابستان برگزار می شود.

- فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: حدود 60 عنوان کارگاه تخصصی و 6 فعالیت به صورت حضوری و مجازی برای تمام گروه های سنی عضو کانون در فصل تابستان جاری برگزار می شود.

وی افزود: کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان تلاش های مؤثر و کاربردی داشته و فعالیت های کانون در فضایی امن و سرشار از آرامش و اعتماد همراه با نشاط و پویایی است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد: مربیان کانون با استفاده از تخصص و تجربه خود در تلاشند اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را با فعالیت و برنامه های منطبق با ارزش های ایرانی اسلامی غنی سازند و در تربیت نسل مؤمن و باورمند به تعالیم و احکام اسلامی اهتمام ویژه ای دارند.

وی اظهار کرد: مراکز کانون استان برای سال 1402 تعداد 206 برنامه مهم و 75 برنامه ستادی در دستور کار دارد و همه مراکز و واحدهای کارشناسی در طول سال برنامه های خود را دارند و در تمام برنامه های ابلاغی و پیش بینی نشده هم کانون مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 عنوان برنامه تابستانی در مراکز کانون ایلام برگزار می شود

60 عنوان برنامه تابستانی در مراکز کانون ایلام برگزار می شود