مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-11بين الملل

جمهوری آذربایجان از تعلیق رفت وآمد در لاچین خبر داد


پس از انتشار گزارشی مبنی بر قاچاق اقلام در خودروهای متعلق به کمیته بین المللی صلیب سرخ از طریق ایست بازرسی گذرگاه لاچین که قره باغ را به ارمنستان متصل می کند، - پس از انتشار گزارشی مبنی بر قاچاق اقلام در خودروهای متعلق به کمیته بین المللی صلیب سرخ از طریق ایست بازرسی گذرگاه لاچین که قره باغ را به ارمنستان متصل می کند، کارمندان سرویس مرزی دولت جمهوری آذربایجان از تعلیق رفت وآمد در این گذرگاه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارمندان سرویس مرزی دولت جمهوری آذربایجان مدعی تلاش های مکرر برای قاچاق اقلام مختلف از طریق خودروهایی متعلق به کمیته بین المللی صلیب سرخ در گذرگاه لاچین شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت آذِر نیوز ، تعداد 15 دستگاه تلفن همراه که در میان چمدان های دستی مخفی شده بود توسط گشت مرزبانی در یک خودروی رنو به همراه یک راننده ارمنستانی کشف و ضبط شد که طبق گزارش ها در تاریخ 1 ژوییه 2023 از ارمنستان وارد خاک جمهوری آذربایجان شده بود.

در تاریخ 5 ژوییه حدود ساعت 16:10 به وقت محلی، 848 بسته سیگار و 320 لیتر بنزین در یک خودروی دیگر که راننده آن ارمنستانی بود، کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین وبسایت، اگرچه کانال های رسمی به کمیته بین المللی صلیب سرخ هشدار داده بودند اما قاچاق اقلام ادامه داشته و هیچ کاری برای جلوگیری از آن صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری آذربایجان از تعلیق رفت وآمد در لاچین خبر داد

جمهوری آذربایجان از تعلیق رفت وآمد در لاچین خبر داد