مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-27سياسي

در جلسه ستاد اربعین استان کرمان چه گذشت؟


استاندار کرمان بر تقویت موکب های اربعینی استان برای خدمات دهی بهتر به زائران سیدالشهدا علیه السلام تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان بر تقویت موکب های اربعینی استان برای خدمات دهی بهتر به زائران سیدالشهدا علیه السلام تاکید کرد.

محمدمهدی فداکار ششم تیرماه در نشست ستاد استانی اربعین حسینی اظهار کرد: هر ساله در ایام اربعین جمعیت بسیار بالایی از کشور اعزام می شوند که در آن فاصله زمانی کم اصلا قابل سازماندهی نیست.

وی با بیان اینکه این جمعیت تمهیداتی نیاز دارد که بخش مهم آن نیز مردمی است و دولت هم در قالب دستگاه های خاص مثل بهداشت و درمان در کنار مردم در موکب ها حضور دارند، افزود: موکب داران کرمانی باید تقویت شوند؛ امکانات مختلف وظرفیت وجود دارد و هیئت های توانمند باید پای کار بیایند و کار بزرگی در اربعین انجام دهند.

فداکار بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم توسط کمیته بهداشت و درمان در برابر گرمازدگی زائران، انتقال مواد غذایی، اسکان و تامین سرمایش و آب خنک در گرمای تابستان تاکید و بیان کرد: اگر عده ای مانند کودکان و سالمندان به دلیل گرما نمی توانند به این سفر بروند باید به آن ها توصیه شود که نروند.

استاندار کرمان گفت: برای کمبود آمبولانس در اربعین باید از شرکت ها و مجموعه های صنعتی و معدنی کمک گرفت و نباید پایگاه ها را تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ستاد اربعین استان کرمان چه گذشت؟

در جلسه ستاد اربعین استان کرمان چه گذشت؟