مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-03سياسي

عباسی: برای برنامه ریزی در حوزه انرژی باید نگاه بلند مدت داشته باشیم


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در حوزه تامین برق به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوان نیاز خود را در طول سال های آتی رفع کرده و میزان تولید برق ما نیز قابل رقابت با سایر کشورها باشد که بتوان آن را نیز صادر کرد.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در حوزه تامین برق به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوان نیاز خود را در طول سال های آتی رفع کرده و میزان تولید برق ما نیز قابل رقابت با سایر کشورها باشد که بتوان آن را نیز صادر کرد.

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه های وزارت نیرو در زمینه انرژی و اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: در حوزه انرژی نگاه ما باید بلندمدت و نگاه به 30 الی 50 سال آینده باشد، ما برای برنامه ریزی در حوزه انرژی باید ببینیم رشد جمعیت ما چه میزان خواهد بود و این جمعیت از چه رفاهی باید برخوردار باشد؟ باید پیش بینی کنیم در آینده حوزه حمل و نقل چه خواهد شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: برق یکی از مولفه های راه انداز صنایع است، ما چه برنامه ای برای حوزه صنعت خود داریم؟ چه میزان می خواهیم در حوزه آهن، مس، فولاد و مواد معدنی سرمایه گذاری کنیم؟ چه میزان برای ساخت پالایشگاه، نیروگاه و پتروپالایشگاه برنامه داریم؟ نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: برای برنامه ریزی در حوزه انرژی باید نگاه بلند مدت داشته باشیم

عباسی: برای برنامه ریزی در حوزه انرژی باید نگاه بلند مدت داشته باشیم