مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-30سياسي

علی محمدنیاکان، تا آرامگاه ابدی بدرقه شد


امروز مردم ایلام و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بزرگمردی را تا خانه ابدی در قطعه هنرمندان بهشت رضای ایلام بدرقه کردند که آموزگار ادب و معلم فروتنی بود، - مردی که به خواندن و خوب خواندن عشق می ورزید و عاشق دانایی بود.

آری علی محمدنیاکان مدیری فرهنگی که هم رایزنی فرهنگی را در خارج از کشور را تجربه کرده بود و هم در مدیریت فرهنگ و هنر استان، کارشناسی دقیق و چیره دست بود و عاشقانه برای مردمش دل می سوزاند، پس از سال های طولانی خادمی فرهنگ و هنر، امروز چهره در نقاب خاک کشید.

دکتر بهروز سپیدنامه ، شاعر، نویسنده و عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام در این مراسم اظهار کرد: اگر ایلام را در سطح کشور نام اور می بینیم و مورد احترم هنرمندان و اندیشمندان است، وامدار سرمایه های فرهنگی استان است ، کسانی که در راه انباشت فرهنگی استان تلاش های ماندگاری داشته اند.

وی گفت: یکی از این چهره ها شادروان علی محمدنیاکان است کسی که ما همه امروز هر کدام به نوعی گوشه ای از ویژگی های آن بزرگمرد را روایت می کنیم، کسی که تحصیلات دانشگاهی را در عرصه های فنی طی کرد و جز اولین تحصیلکردگان استان است و در عرصه های فرهنگ، هنر و سیاست دارای جایگاهی بزرگ بود و در خارج از کشور، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منشاء اثر بود و در مقطعی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی محمدنیاکان، تا آرامگاه ابدی بدرقه شد

علی محمدنیاکان، تا آرامگاه ابدی بدرقه شد